Автор:
Сергій Логвиненко
Опубліковано: 16 червня 2023
Час читання: 3 хвилини
Запуск ігор для Windows на macOS не зовсім нова річ. Існують такі платформи, як Wine і Crossover, які перекладають API з операційної системи Microsoft, щоб комп’ютери Mac могли запускати програмне забезпечення Windows. З macOS Sonoma Apple впроваджує подібні рішення безпосередньо в систему, тому розробникам буде ще простіше переносити свої комп’ютерні ігри на Mac.
Компанія випустила новий інструмент для портування ігор, який допоможе розробникам запускати свої ігри на Mac з невеликими зусиллями або без них. Цікаво, що інструмент портування ігор від Apple заснований на Wine, популярній платформі з відкритим кодом, яка перекладає програмне забезпечення Windows у середовища Unix (такі як macOS і Linux).
Але Apple робить більше, ніж просто запускає ці ігри на macOS. Як пояснили в компанії, Game Porting Tool також може переводити DirectX 12 у Metal 3. Для тих, хто не знайомий, DirectX — це API, доступний на консолях Windows і Xbox, який обробляє рендерінг графіки та звуки гри, подібно до Metal API від Apple.
Деякі ігри можуть нормально працювати без жодної зміни коду. Apple використала The Medium як приклад. Однак компанія зазначає, що рідна версія гри для macOS працює ще краще з майже подвоєною частотою кадрів на тому ж обладнанні. І тому Apple заохочує розробників робити більше, ніж просто запускати перекладені версії своїх ігор для Windows.
Після використання Game Porting Tool для тестування гри Windows на macOS розробники можуть використовувати нові інструменти для перетворення графіки DirectX на Metal. Як наслідок, гра може працювати нативно з набагато кращою продуктивністю. Пакет SDK для macOS Sonoma також допомагає розробникам скористатися перевагами інших системних функцій, таких як підтримка ігрових контролерів, просторове аудіо та відео HDR.
На додаток до Game Porting Tool розробники можуть скористатися Game Mode, вбудованим у macOS Sonoma. За словами Apple, коли ігровий режим активний, «система надає пріоритет ігровому досвіду для гри на передньому плані».
Затримка Bluetooth для AirPods значно зменшена, частота дискретизації Bluetooth для контролерів PlayStation і Xbox подвоєна, а гра отримує вищий пріоритет GPU та CPU, що веде до більш стабільної та стійкої частоти кадрів. Все це відбувається автоматично для будь-яких ігор для Mac, включаючи всі останні та майбутні ігри.
Mac ніколи не був відомий як ігрова платформа, але Apple хоче це змінити. Тепер із чіпами Apple Silicon комп’ютери Mac мають більше потужності, ніж будь-коли. Apple намагається показати розробникам, що їхні ігри варті того, щоб перенести їх на macOS. І, звісно, це додасть велику цінність платформі.